Můj playlist oblíbených písniček | INSPIRUJTE SE !!!

Můj playlist oblíbených písniček | INSPIRUJTE SE 

Ahoj všem :) určitě všichni znáte ten pocit kdy vás vůbec žádné písničky které znáte už nebaví a hledáte nějaké nové. No nevím jak vám ale mě se tohle lovení nových hitů nikdy moc nedaří a ani nedařilo. Právě proto mě napadalo udělat seznam mých oblíbených písniček a podělit se o ně s vámi. Rozřadila jsem je na určité nálady aby jste si mohli alespoň trochu dané skladby představit v případě že by jste je třeba neznaly. 



KDYŽ POTŘEBUJETE MOTIVOVAT :                         KDYŽ JSI SMUTNÝ/Á :
1.Bird set free - Sia ( úplně zbožňuju )                     1. People Help The People - Birdy
2. Fight Song - Rachel Platten                                 2. I Will Return - Skylar Grey
3. Love Myself - Hailee Steinfeld                             3. What I Cannot Change - LeAnn Rimes 
4. Life Is Worth Living - Justin Bieber                      4. Tráva - Anita Langerová 


KDYŽ CHCEŠ TANCOVAT :                                       KDYŽ JSI NAŠTVANÝ/Á :
1. Upper Hand - LeAnn Rimes                                1. I'm So Sorry - Imagine Dragons
2. TE AMO - Rihanna                                              2. Gangsta - Kehlani
3. Little Bad Girl - David Guetta                              3. So What - P!nk
4. Alvaro Soler - Animal                                          4. Fighter - Christina Aguilera

To je pro dnešek všechno. Doufám že se vám článek líbil a že nějaké písničky třeba budete rádi poslouchat. Mějte se krásně ahooj K.

Jinak mi určitě napište do komentářů vaše oblíbené písničky. Budu moc ráda :)





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Výlet na Žižkovskou věž

Těší mě, já jsem Kristýna

Bělení zubů s pastou SWISS DENT