Výlet na Žižkovskou věž

Výlet na Žižkovskou věž

Všechny vás zdravím a vítám u nového článku :) protože jsme navštívili Žižkovskou věž napadlo mě celý náš výlet zhodnotit a zároveň o něm i napsat kdyby například někdo z vás nad tímto zážitkem uvažoval. 




1. OBČERSTVENÍ

Co určitě bude zajímat spoustu z vás je občerstvení. My jsme zašli do restaurace MIMINOO. Restaurace se nachází před věží takže když najdete dobré místo na sezení uvidíte ji i od tamtud. Je zde krásné posezení venku, petang a bar. Miminoo určitě můžu jedině doporučit :) až tedy na ceny které jsou přemrštěně drahé ale s tím je potřeba počítat.

2. VSTUPNÉ

Vstupné. Vstupné za nás tři bylo za 550 Kč. Což taky je dost ale upřímně za ten výhled to vážně stojí. A co je podle mě super je to že když vstupné máte zaplacené můžete být na vyhlídce klidně až do půlnoci

     3. SAMOTNÝ VÝHLED

Já miluju večerní výhledy takže jsem byla jako v sedmém nebi :) a to doslova. Jednu chvíli mi to i vehnalo slzy do očí. Až tak moc se mi to líbilo. Takže jestli jste blázni do světélkujících měst jako já určitě neváhejte a vyražte. 


Co mě neskutečně překvapilo byl ten neuvěřitelný prostor v celé věži. Ve čtvrtém patře máte plno míst k sezení a zároveň se tam ani nemusíte s nikým mačkat a v pohodě si podle sebe můžete chodit a kochat se. 



Doufám že se článek líbil a třeba i pomohl :) mějte se pěkně papaa K.

Stránky rozklikni tady :)
































































































Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těší mě, já jsem Kristýna

Bělení zubů s pastou SWISS DENT