Bělení zubů s pastou SWISS DENT

Bělení zubů s pastou SWISSDENT

Krásný středeční večer :) jsem tu s dalším článkem a tentokrát o né moc oblíbeném tématu a to o zubech. Bělení zubů mi už delší dobou leží v hlavě a tak jsem si řekla že se o svoje zkušenosti podělím i s vámi.

JAK JSEM K BĚLENÍ PŘIŠLA ?!

Jak jsem už v úvodu zmínila toto téma jsem měla dlouhou dobu na mysli a proto jsem se před nějakou dobou rozhodla s bělením zubů opravdu začít. Né že bych měla nějak extra žluté zuby ale chtěla jsem barvu sjednotit a samozdřejmě i trochu zesvětlit. Zároveň jsem ale nechtěla žádné drastické domácí bělení. A právě proto mi jak tou správnou variantou přišly pasty. Je to šetrné, cenově dostupné ( některé jsou tedy dražší to přiznávám ) a účinné.

CO OBSAHUJE PASTĚ SWISSDENT EXTREME WHITENING ?!

  • jedlou sodu a přírodní enzymy - dokonale čistí zuby a odstraňuje vnější výrazné pigmentace,
  • vitamín E a koenzym Q10 - chrání zuby a pečují o dásně,
  • mikronizovaný peroxid,
  • nejnovější nanotechnologie.
JAK POUŽÍVAT ?!

Já osobně používám bělící pastu místo té klasické takže normálně jak jsem zvyklá dvakrát denně  ráno a večer. Čistím zuby minimálně dvě minuty a pastu většinou vodou nevyplachuji. Používám taky dva kartáčky. Oba jsou od Curaproxu a jeden je s malinkou hlavičkou ( single kartáček ) a druhý je klasický. Ten používáme asi všichni. Zuby jako první postupně po jednou pročistím single kartáčkem a potom dočistím tím velkým. Upřímně si ale myslím že je pořadí jedno. 


 Sama za sebe určitě můžu říct že výsledky se pomalu dostavují. Takže můžu rozhodně doporučit. Hlavně pasta je k zubům šetrná a sklovina se Vám určitě nepoškodí. Za mě určitě dobrá koupě pokud hledáte právě produkt k bezpečnému domácímu bělení :)


Pro dnešní článek je to vše. Mějte se moc pěkně a přeji plno štěstí v zkrášlování vašich zoubkůů :)
K.


KOUPIT PASTU MŮŽETE ZDE :





















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Výlet na Žižkovskou věž

Těší mě, já jsem Kristýna