Vždycky si běž za svým | TIPY

Vždycky si běž za svým | TIPY

Ahoj všem :) moc vás vítám u dnešního článku. Po dlouhé době. Já vím a moc se za to omlouvám. Ale nechci to zbytečně dlouho rozebírat proč nové příspěvky nevycházely tak to rovnou přeskočím.
Strašně mě štve když někdo něco vzdá předčasně a pak se diví že se jeho vysněný výsledek nepřišel. Takhle to přece nefunguje. Bez práce totiž nejsou koláče ne ?! Takže proto jsem se dneska rozhodla udělat takový motivační článek o tom jak si pořád jít za svým i kdyby to pro vás mělo znamenat tisíc dalších překážek navíc. Sepsala jsem pár tipů které pomáhají mě když mám chuť se na všechno vykašlat. Snad to pomůže i vám :) 

Motivační písničky, videa, články jsou podle mě tou nejlepší variantou když nemáte ani pomyšlení na tu dlouhou cestu k tomu co opravdu chcete. Určitě si to svoje taky najdete ale je potřeba být trpělivý a hledat.

Založ si svůj motivační deník. Kup si v papírnictví obyčejný sešit a tam piš kresli nebo například vlepuj citáty které se ti líbí a posouvají tě dál. Nebo tam můžeš psát svoje myšlenkykteré se ti prohánějí hlavou. Máš spoustu na výběr :) ale je opět důležité u vedení tohohle deníku zůstat.

Čti o lidech kteří to nevzdali. To je podle mě skvělý motivátor a takový motor dohromady. Můžeš se při čtení vtělit do daného člověka a srovnávat tak jeho i tvoje situace. A zkusit je porovnat :)

Prohlížej si citáty na internetu a ukládej si je. Stáhni si svůj oblíbený citát do počítače a dej si ho například na tapetu. Uvidíš že ti to pomůže pokaždé když počítač otevřeš. Nebo si motivační obrázky vytiskni a pověš v pokoji na zeď.

To by byly take nějak moje tipy :) snad vám něco alespoň trochu pomůže. Věřte v sebe protože teprve až potom něco můžete dokázat !!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Výlet na Žižkovskou věž

Těší mě, já jsem Kristýna

Bělení zubů s pastou SWISS DENT