Těší mě, já jsem Kristýna

Ahoj jak už jste mohli poznat z názvu jmenuji se Kristýna. A už po několikáté začínám psát blog. Není to ani první ani druhý a možná ani třetí pokus o to začít něco přidávat na internet v podobě článků. V tomto prvním příspěvku bych ráda zmínila témata tohohle blogu. Proto to asi nebudu zdlouhavě natahovat a přesunu se rovnou k nim. Můj internetový deník bude plný hlavně spoustou lookbooků, haul, recenzí, tipů a samozdřejmě i příběhů například z dovolených či storek z každodenního života. I samotnému cestování bych se chtěla v článcích hodně věnovat. A všechno budu samozdřejmě doplňovat fotografiemi. No k tomuhle seznámení by to asi mohlo být ode mne vše. Moc doufám že se Vám blog bude líbit a že si padneme společně do noty. Mějte se moc hezky a příště očekávejte už něco delšího a propracovanějšího pa K.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Výlet na Žižkovskou věž

Bělení zubů s pastou SWISS DENT