Módní inspirace - HAUL

Módní inspirace - HAUL

Ahoj tak Vás znovu vítám na mém blogu. Protože je léto a většina z nás odjíždí na dovolené, výlety, setkání s kamarády a tak podobně rozhodla jsem se udělat takovou módní inspiraci. Přece jenom si myslím že všichni chceme vypadat dobře nebo ne ? Takže Vám dneska ukážu takové letní trendy a zároveň i novinky u mě v šatníku. Snad se bude článek líbit K.

                                                  
HIGH WAISTED kraťasy

- pohodlné
- trendy už několik let
- šněrování a trhance podpoří šmrncovní vzhled

Ty moje jsou ze Stradivariusu a stály 549 Kč



LEŽÉRNÍ trička 

- odlišná barva rukávů od celkového trička přidá 
na ležérnosti.
- nášivky jsou dalším známým trendem
- jednoduché barvy jsou sympatické snad každému

Tričko na obrázku je z PULL&BEAR za 299 Kč





CROP TOPY

- nejlepší věc na světě při horkých dních
- pokud neradi ukazujete bříško vytáhněte crop top s high waist kraťásky

Crop top je z Terranovi a cenu už si bohužel nepomatuju





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Výlet na Žižkovskou věž

Těší mě, já jsem Kristýna

Bělení zubů s pastou SWISS DENT