Jak správně využívat zákon PŘITAŽLIVOSTI

Jak správně využívat zákon PŘITAŽLIVOSTI

Ahooj všem přeji pěkné páteční odpoledne :) jsem tu s dalším článkem a to o ZÁKONU PŘITAŽLIVOSTI. Už je to nějaký ten pátek co se o tento zákon zajímám. A vlastně je to i takový můj dejme tomu koníček a zábava dohromady. Proto je dnešní příspěvek právě na tohle téma :)

JAK ZAČÍT ?!
Začnu tím co mi přijde nejdůležitější pokud chcete začít pracovat právě s tímto zákonem a to celkový přístup. Začněte se na svět koukat z toho lepšího pohledu, buďte vděční za všechno co máte a hlavně věřte že to co chcete se jednou na stoprcek splní :D. 

SEZNAMTE SE SE ZÁKONEM PŘITAŽLIVOSTI V KNÍŽKÁCH
Já osobně moc čtení nepreferuji. Nikdy mě to moc nebavilo. Ale potom co se mým velkým snem stala dovolená v New Yorku jsem se rozhodla že celou nápň tohole zákonu budu hledat právě v knihách. Takže i přesto že nejste nějaký vášnivý čtenář tohle určitě zkuste.

KNIHY KTERÉ MI POMOHLY

- JAK SI SPRÁVNĚ PŘÁT 
- TAJEMSTVÍ ( i na film doporučuji mrknout ) podívej se na film tady

Tyhle knížky vám zaručeně pomohůžou :)

JAK SI TEDA VLASTNĚ VŮBEC PŘITÁHNOUT TO CO CHCETE DO VAŠEHO ŽIVOTA ?!

- VŽDY SI PŘEJTE V PŘÍTOMNÉM ČASE ( například : odlítám na dovolenou )
- NA STOPROCENT V PŘÁNÍ VĚŘTE
- DĚLEJTE ŽE PŘÁNÍ SE VÁM JIŽ SPLNILO
- NEZAPOMÍNEJTE NA SVOJE SNY KTERÉ SI PŘEJETE

| Můžeš i kouzlit stačí jen věřit |





























Snad se dnešní článek líbil :) pokud máte nějaké tipy, zkušenosti nebo cokoliv jiného k zákonu přitažlivosti napište do komentářů a můžeme se o tom společně trochu pobavit. Přeji krásný víkend a mnoho splněných přání paa K.

VIDEA O ZÁKONU PŘITAŽLIVOSTI :

- Zaměřeno na Zákon Přitažlivosti | 6 Nejčastějších Chyb | Seber se a ŽIJ #9 | Ester Starling

Zákon Přitažlivosti | Pochopení těchto principů mi změnilo život

CO JE A JAK POUŽÍVAT ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI ?














Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Výlet na Žižkovskou věž

Těší mě, já jsem Kristýna

Bělení zubů s pastou SWISS DENT